Tuesday 11 December 2012

***Travian-----Game On9 Fav***


Dis is my village in http://tx3.travian.com.my..hehe..aku da x ingat ni kali ke bpe aku men game ni..yang pasti sejak aku amek diploma lagi..mula-mula men aku memang x reti pape..juz nekkn sumber, bt bangunan je..tapi sekarang, aku da semakin mengganas..kalau boleh semua oasis yang dekat ngan kampung aku, aku nak serang..haha..tapi yang x syok, sekeliling aku adalah kawan ally sendiri..kalau lain ally pon, yang bekerjasama..x syok kan..x kan nak serang kawan ally..huhu..untuk game kali ni aku berusaha nak mencapai Top 500..hehe..skrg da ditangga 802..okey la 2 kan dari Top 1000..hahaha..dulu men Top 1000 lbh-lbh je..sebab x taw taktik permainan..sekarang aku berusaha nak capai 5000 askar pertahanan dan 3000 askar penyerang..kalau aku da ready, aku akan join CATA mana-mana kampung..hik3..aku berusaha untuk maximize kan askar aku sebanyak yang boleh dan kampung sebanyak yang boleh..sekarang baru ada 5 kampung untuk aku jaga..ponat jgk eh..huhuhu

No comments:

Post a Comment