Monday 14 January 2013

***Final Year Project bakal tiba***


Bercakap pasal FYP, aku terus jadi tak keruan..aku masih lagi tak dapat idea untuk dijadikan sebagai FYP aku untuk semester ni..dan aku masih lagi buntu untuk bergandingan dengan siapa untuk siapkan projek terakhir aku ni....susah kan buat keputusan..erm...aku ni da la xbpe mesra ngan kawan2 kelas..lagipun untuk bergandingan bagi siapkan projek mestilah yang terbaik...aku belum jumpe lagi kwn yang terbaik untuk jadikan partner..erm...fikirkan FYP ni aku rase tak bersedia pulak nak hadapinya..dada mula berdebar2 da...bukan senang nak hadapi FYP..time Diploma dulu aku rase bersyukur sangat2 sbb dapat ciapkan FYP ngan jayanya...now, aku hadapi lagi saat mendebarkan tu..menakutkan...menggerunkan..macam2 lg yang aku rase saat ini...hurm...Ya Allah..berikanlah aku kekuatan....

No comments:

Post a Comment