Monday 4 February 2013

***Alhamdulillah..syukur***


Post kali ni nak cerita pasal tajuk fyp aku...finally....doa aku dimakbulkan..thanks to Allah brings me to great lecturer...actually tajuk fyp aku cadangan dari Sir Adnan..syukur sgt2 sbb aku dpt tajuk secepat yang tak disangka..mungkin ramai yang tak tahu pasal tajuk fyp aku ni..aku pon 1st time dengar...then..after meet my supervisor, I start to search about "Kansei Engineering"..Alhamdulillah..tajuk tu mmg terbaik utk fyp aku...rase nak jerit 1 dunia nak bgtaw bebanan kt kepala utk cari tajuk fyp akhirnya menemui jalan yang betul..sebelum jumpe ngan Sir Adnan, hati ni berdebar sgt2 sbb aku ni jenis penakut n mmg xpandai nak ckp..tapi aku ttp kuatkan semangat moga2 berhasil "meminang" sir untuk jadi my supervisor n nseb mmg menyebelahi aku, pinangan aku diterima..Alhamdulillah...lepas je kuar dari bilik lecturer, ak senyum sampai telinga..kerana..1) sir sudi jadi supervisor aku n 2) time tu jgk aku dpt tajuk fyp..mmg xsangka n xterduga..So, setelah dipermudahkan urusan ini..aku da berjanji pada diri aku nak buat yang terbaik untuk fyp kali ni...bukan mudah nak hadapi projek ni sorang2..but I trust my best and I can do the best...semoga dengan doa dan usaha yang berpanjangan, aku dapat siapkan final projek aku ni dengan jayanya..Amin....Permudahkanlah segala urusan ku Ya Allah....

No comments:

Post a Comment