Wednesday 28 November 2012

***Adam$Hawa Story***


Episod 55 Adam & Hawa

Malam ni aku nak kongsi pasal cerita ni...dan seperti ku jangka air mata pasti menitis tgk citer ni!!! haha!! nseb bek tgk sorang2...ntah nape jiwa aku mmg tersentuh ngan citer2 cam gni..terbuai2 macam aku je watak dalam citer tue..hehehe..sampai kan terbawak2 mimpi taw..dalam minggu lepas, aku termimpikan citer ni, taw x ape Adam Mukriz ckp kat aku? die ckp cam ni.. " Am da clash ngan dee..betul x tipu..hanya Ain je layak bertakhta dihati Am " sambil die pegang tangan aku...ape lagi terkejut aku dari tidur,tersenyum2 sorang..hahaha! tapi bagi aku citer ni mmg best story of the year..maybe rmai xtengok sbb citer ni juz ada kat mustika HD.. biase la 2, nak tarik rmai amek pakej 2...anyway, citer Adam Hawa mmg terbaik! gud job...

No comments:

Post a Comment